Pages

Sunday 7 April 2013

KLINIK PERGIGIAN SHAIDA

Assalamualaikum dan selamat datang ke blog KLINIK PERGIGIAN SHAIDA.


Sebagai permulaan izinkan saya memperkenalkan diri.Nama saya Nor Shaida dan sekarang saya telah membuka klinik sendiri bersama suami Mohd Yusri .Jadi jemput datang ke klinik kami.


Klinik Pergigian Shaida
No 41,Tingkat 1,Jalan Cempaka 28,
Pusat Komersial Cempaka,
70450 Senawang,Seremban.
N.Sembilan
No tel:019-2776401




Klinik kami berdekatan dgn mcd dan Giant Senawang,betul2 berhadapan bank rakyat
Taipan Senawang.


Waktu Operasi:
Isnin - Sabtu
9.00 am - 9.00 pm
Ahad
9.00 am - 5.00pm
Jumaat
TUTUP

Waktu rawatan adalah amat fleksibel terutama kepada mereka yang bekerja.

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog kami,sebarang pertanyaan boleh dirujuk dengan menelefon ke klinik kami.thanx again.





18 comments:

Thiru said...

im coming today

nurin said...

As salam nak tanya ni dr yusri yang dulu dekat klinik halizah bandar baru bangi ke?anak saya biasa dengan dr yusri...so nak kena cari dr juga

nurin said...
This comment has been removed by the author.
nurin said...

As salam nak tanya ni dr yusri yang dulu dekat klinik halizah bandar baru bangi ke?anak saya biasa dengan dr yusri...so nak kena cari dr juga

Unknown said...

Sy nak buat putih gigi . harga berapa

Unknown said...

Sy nak buat putih gigi . harga berapa

Unknown said...

Salam sis ..klu nk pasang bracess ..cost kne byar skligus atae bleh byar secara ansuran?

Unknown said...

Salam sis ..klu nk pasang bracess ..cost kne byar skligus atae bleh byar secara ansuran?

Unknown said...

Saya call clinic xpenah dapat. Pls help...

Unknown said...

Call x angkat...

Klinik gigi shaida said...

Maaf kdg2 kami x sempat jawab panggilan.sila tgglkn msg.kami cube jawab setiap pertanyaan.terima kasih n maaf atas segala kesulitan.

Anonymous said...

Saya nk

Unknown said...

Ada buat bracess tak?

Unknown said...

mmg terbaik..itu je nk ckp..

Unknown said...

Dah tel berkali2 x jwb. Apa hal

Unknown said...

Asslm esok blh sy pergi terus ke klinik @ kena buat apoimnet

Klinik gigi shaida said...

Untuk pengetahuan.hari ahad klinik dibuka sehingga jam 1 tghari sahaja.sebarang pertanyaan boleh terus hubungi no tel klinik di 0192776401.terima kasih.

Unknown said...

Cabut gigi kanak2 brapa ye

Post a Comment